forum

dezbateri libere despre sindicate * învăţământ * lege

AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiţi | 

Restrangere de activitate

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
tetra

Puncte : 3
Reputatie : 0
Data de inscriere : 06/01/2010

MesajSubiect: Restrangere de activitate   Mier Ian 06, 2010 11:41 pm

Buna ziua,
As dori sa imi raspundeti la o intrebare inlegatura cu acest subiect.
Sunt profesor titular in orasul de resedinta al judetului. Eu insa locuiesc in alt oras la o distanta de 30de km si in anul scolar 2008-2009 la o scoala din orasul unde locuiesc, a fost scos un post la pretransfer. Ca sa pot sa ocup acest post, am facut o cerere de restrangere de activitate, deoarece cei care luau primii posturile, erau cei care aveau restrangere de activitate. In momentul in care am participat la sedinta comuna de pretransfer, mi sa spus ca acel post nu poate fi ocupat, deoarece exista un profesor care are o hartie data cu 5 ani in urma, prin care era titularizat si pe acest post (postul a fost scos in urma iesirii la pensie a cadrului didactic titular). Anul trecut am facut din nou cerere de restrangere pentru a putea ocupa cateva ore care erau disponibile in orasul unde locuiesc. In acest an nu mai vreau sa fac cerere de restrangere de activitate, deoarece orele sau redus si nu mai am pe ce ore sa vin. La scoala la care sunt titulara, trebuie sa se dea totusi o restrangere de activitate deoarece suntem 3 titulare pe o catedra si jumatate. Directorul mi-a spus ca as putea sa intru eu automat in restrangere pentru ca am solicitat asta in anii trecuti. Daca ar fi sa se faca concurs de dosare (conform Statutului cadrului didactic si confoprm metodologiei de miscare a personalului didactic) eu am cel mai mare punctaj, deci nu eu as intra in restrangere de activitate. Am citit Legea invatamantului si Statutul cadrului didactic, dar nicaieri nu scrie ca, daca ai facut intr-un an cere