forum

dezbateri libere despre sindicate * învăţământ * lege

AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiţi | 

Vechimea in invatamant

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Cap Gheorghe

Puncte : 8
Reputatie : 1
Data de inscriere : 17/01/2010

MesajSubiect: Vechimea in invatamant   Dum Ian 17, 2010 8:22 am

In perioada 1982-1987 am fost angajat ca pedagog scolar , timp in care am absolvit Facultatea de Matematica la F.F. Angajarea mea s-a facut in conditiile legii 6/1969. Din 1987 pana in prezent lucrez ca profesor de matematica la acelasi liceu. Ce vechime in invatamant am?(nu ma refer la vechimea in munca)
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
sinvlex
Admin
Admin

Puncte : 134
Reputatie : 15
Data de inscriere : 04/01/2010

MesajSubiect: Re: Vechimea in invatamant   Dum Ian 17, 2010 7:42 pm

Vechimea acumulata ca profesor+vechimea acumulata ca pedagog.
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://sinvlex.blogspot.com/
Cap Gheorghe

MesajSubiect: Re: Vechimea in invatamant   Lun Ian 18, 2010 6:19 am

Multumesc pentru raspuns. Exact asa gandesc si eu, insa conducerea scolii refuza sa recunoasca perioada cand am lucrat ca pedagog ca fiind vechime in invatamant, motivand din Normele de aplicare a Statutului personalului didactic aprobate prin OM. cu nr. 954/1969 cum ca se considera vechime in invatamant "Timpul lucrat intr-o functie didactica ajutatoare: pedagog scolar (supraveghetor de ordine sau "educator" la scolile profesionale), laborant scolar, bibliotecar scolar sau tehnician in unitati scolare din invatamantul obligatoriu de cultura generala, liceal, profesional si tehnic, daca in perioada cat a ocupat aceste functii indeplinea conditiile de studii de specialitate prevazute in Statutul personalului didactic pentru ocuparea unei functii didactice de predare". Ce intelegeti de aici? As dori parerea dvs. pentru ca intentionez sa merg mai departe si sa-mi cer drepturile.